Gerda. Gerda.
592
BLOG

A więc tak. Wiesława mnie obraziła.

Gerda. Gerda. Społeczeństwo Obserwuj notkę 44

         Nie wiem, czy Marta Kaczyńska czuje się obrażona słowami, które płyną z ust blogerów w kierunku innych blogerów. Mnie jest po prostu przykro. Może nie obraziłam się na ament, ale na pewno słowa Wiesławy, Rafała Brody i Carcajou mnie dotknęły i uraziły. Jest mi przykro, że stawiacie mnie obok ludzi, przeciw którym dotąd trzymaliśmy front w sprawie Smoleńska. Bo to nie ja się tam ustawiłam. To wy wpychacie do rodziny wadamsów na siłę, niesprawiedliwie  i  przede wszystkim nieprawdziwie  Martę Kaczyńską, Gini, mnie i wielu innych ludzi.

      I to jest dosyć śmieszne, bo do tej pory ceniliśmy się za posiadanie własnego zdania. Tylko przypadkiem było ono takie samo, ale był to pogląd każdego z nas osobno. A teraz... zupa niesolona..

Gerda.
O mnie Gerda.

...to nieprawda, że przyszliśmy żyć na ziemi ......................wpadliśmy sobie zapalić....................................... WSPIERAJ LICEUM DLA MŁODYCH POLAKÓW ZE WSCHODU: Fundacja Dla Polonii ul. Wałuszewska 48 03-005 Warszawa 86 1240 6175 1111 0010 4598 7860

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo